Leveringsinformatie

De producten die vermeld staan in de Shop sectie van onze website zijn beschikbaar voor verzending naar onze klanten in Nederland, Duitsland en België.

Je kunt de meeste van onze producten ook vinden op Crisp.

De deegballen worden bevroren verzonden in een geïsoleerd pakket met koelelementen. Je kunt ze licht ontdooid ontvangen, en op dat moment kun je ze in de vriezer bewaren voor toekomstig gebruik. Het is veilig om het deeg opnieuw in te vriezen.

Wij verzenden elke dag van de week

De bezorgslots zijn beperkt en de vraag is constant erg hoog, dus zorg ervoor dat je op tijd bestelt. Ophalen is alleen mogelijk in Amsterdam (Gyroscoopweg 10, 1042 AB Amsterdam).

Bestellingen die op weekdagen vóór 17:00 uur zijn geplaatst, worden de volgende dag verzonden. Bestellingen die van vrijdag tot en met zondag worden ontvangen, worden op maandag verzonden.

Levering in Nederland

In Nederland kunnen bestellingen die vóór 17:00 uur zijn geplaatst, de volgende dag worden geleverd.

Levering in Duitsland en België

In België en Duitsland worden bestellingen die vóór 17:00 uur zijn geplaatst, de volgende dag verzonden, met levering de volgende dag. We verzenden niet op vrijdagen. Om naar Duitsland te bestellen, ga naar truepizza.de

Selecteer een dag voor je levering bij het afrekenen. Je wordt op de dag van levering geïnformeerd over de geschatte levertijd en in het geval van levering door derden ook met een Track & Trace.

Begrijp alsjeblieft dat de aangegeven levertijd slechts een schatting is en zorg ervoor dat iemand op het adres aanwezig is. De items die we verzenden zijn temperatuurgevoelig, dus zorg ervoor dat iemand aanwezig is om je bestelling in ontvangst te nemen, anders wordt het op een veilige plaats achtergelaten.

Hoewel je de koerier kunt instrueren om het pakket indien mogelijk bij een buurman of op een veilige plaats achter te laten, kunnen we niet garanderen dat dit zal gebeuren en kunnen we geen verantwoordelijkheid nemen voor bedorven goederen als je niet aanwezig bent om de levering te accepteren, of om welke andere reden dan ook.

Het pakket wordt de volgende dag niet opnieuw bezorgd vanwege de inhoud. Het zal worden weggegooid en we zullen geen aansprakelijkheid dragen als het niet op de leveringsdag kan worden achtergelaten. We kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor bedorven goederen als je besluit de leverdatum van de bestelling te wijzigen nadat je je verzendbevestiging hebt ontvangen en de goederen in het bezit zijn van onze externe koerier.

Verzendkosten zijn van toepassing en variëren afhankelijk van je zone. De kosten worden berekend bij het afrekenen. Gratis levering is beschikbaar op basis van een minimum bestelwaarde.

Retourneren

Aangezien we gekoelde en/of bevroren producten leveren, is retourneren niet mogelijk. Als je niet tevreden bent met de geleverde goederen, neem dan binnen 12 uur na levering contact met ons op om een dergelijk probleem te melden.